Vi holder lukket på tirsdag d. 9. juli, da vi skal på indkøb. Det betyder selvfølgelig, at vi finder en masse spændende nye varer til huset. Så i kan godt glæde jer
Vi ses igen onsdag d. 10. juli
Støt lokalt og giv Skaldyrshusets Facebookside et like og følg med i, hvad der ellers sker.
Du kan også se mere om Skaldyrshuset på deres hjemmeside.
Vi ses igen onsdag d. 10. juli
Støt lokalt og giv Skaldyrshusets Facebookside et like og følg med i, hvad der ellers sker.
Du kan også se mere om Skaldyrshuset på deres hjemmeside.
Kilde: https://www.facebook.com/313294291722984/posts/397918009927278